خبرگزاری کار ایران

ایرج احمدی خبر داد:

راه‌اندازی اولین مرکز آموزش تخصصی کفش در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۹۴

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: اولین مرکز آموزش تخصصی کفش استان زنجان در شهر هیدج به بهره برداری رسید .

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج احمدی با اعلام این خبر افزود: راه اندازی اولین مرکز آموزش تخصصی کفش جزو برنامه های اقتصاد مقاومتی سال 96 شرکت شهرکهای صنعتی استان و خوشه کفش بود که با همکاری ذی نفعان خوشه و اعضای اتحادیه تعاونی تلاشگران هیدج آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه های مختلف اظهار داشت: این مرکز به منظور ارائه آموزش های مهارتی و تخصصی برای کارگران شاغل در صنعت کفش راه اندازی گردیده است.

احمدی ضمن تاکید بر اهیمت عملکرد خوشه ای در صنایع اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهر هیدج بیش از 100 کارگاه تولید کفش با اشتغالزایی 1000 نفر مشغول فعالیت بودند و به نوعی می توان این شهر را قطب تولید کفش اسپرت و بچه گانه دانست لذا شرکت شهرکهای صنعتی با همکاری و همراهی تولید کنندگان کفش این شهر نسبت به تشکیل خوشه کفش هیدج اقدام کرد و هم اینک این خوشه در سال دوم فعالیت خود قرار دارد و فعالیت های موثری از جمله بازدید از نمایشگاههای مختلف، برگزاری دوره های آموزشی و برندسازی در این مدت انجام داده است.

گفتنی است در ماه گذشته نیز 3 طرح در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی از جمله اولین مرکز طراحی و مدلسازی کفش در شهر هیدج به بهره برداری رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز