خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی زنجان خبر داد:

حل مشکل اسناد مالکیت واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی خرمدره

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۶۹۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: با پیگیری مسئولان استانی و همچنین نماینده شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس مشکل سند شهرک صنعتی خرمدره بعد از 9 سال مرتفع شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر حمیدنیا امروز با اعلام این خبر افزود: از این پس واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خرمدره می توانند اسناد تک برگی واحدهای خود را دریافت کنند.

وی مشکل اصلی سند این شهرک را در قید وثیقه بودن سند شهرک به خاطر یک واحد صنعتی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل به هیچ یک از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک خرمدره تسهیلاتی ارائه نمی شد.

حمیدنیا اظهار کرد: سند شهرک مذکور به صورت کامل فک رهن شده و واحدهای صنعتی مستقر می‌توانند اسناد تک برگی متعلق به خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: هم اکنون در این شهرک 52 واحد صنعتی مستقر هستند که از این پس مالکان این واحدهای صنعتی، در صورت تکمیل و اقدام برای دریافت پروانه بهره برداری می توانند اسناد را به نام خود منتقل و از آن به عنوان وثیقه استفاده کنند.

حمیدنیا در پایان سخنان خود گفت: بدون حمایت های مسئولان محترم امکان حل مشکل اسناد وجود نداشت و جا دارد از حمایت های ویژه استاندار زنجان و نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در این خصوص تقدیر و تشکر کنیم.

شهرک صنعتی خرمدره، 338 هکتار مساحت دارد و در ضلع شمالی آزادراه زنجان – تهران واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز