خبرگزاری کار ایران

با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محرم صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح احسان‌حسینی در زنجان/جمع‌آوری 125میلیارد ریال کمک‌های مردمی

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۳۸

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ، گفت: 118 میلیون ریال به صورت نقدی و ۷ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال به صورت غیرنقدی در طرح احسان حسینی در سال گذشته جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی سایت خبری کمیته امداد، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان همزمان با ایام محرم و صفر اقدام به اجرای طرح احسان حسینی می‌کند، گفت: این طرح به منظور استفاده از ظرفیت‌های استان و دسته‌های عزاداری ، اجرایی می‌شود و در این مدت دفاتر کمیته امداد در استان و خانه انفاق آماده دریافت نذورات مردم هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک به محرومان و مستمندان با حفظ عزت و کرامت انسانی جامعه هدف و فراهم سازی زمینه بهره‌مندی مددجویان از فیوضات این ماه عزیز از جمله اهداف کمیته امداد در اجرای طرح احسان حسینی است.

حسنلو شناسایی نیازمندان واقعی با رویکرد توانمندسازی آنها و حل بخشی از مشکلات جامعه هدف را نیز از دیگر اهداف طرح احسان حسینی اعلام کرد و گفت: در قالب این طرح نذورات مردم و هیأت‌های مذهبی از جمله نذورات نقدی، غیرنقدی، غذای گرم و جیره خشک جمع‌آوری و بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۸ میلیون ریال به صورت نقدی و ۷ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال به صورت غیرنقدی در طرح احسان حسینی در سال گذشته جمع‌آوری شد، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی این است میزان کمک‌های مردمی در سال جاری در این طرح ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

شایسته ذکر است  طرح احسان حسینی از سال ۹۰ در استان زنجان همزمان با سراسر کشور  اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز