خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

رسانه‌ها وظیفه سنگینی در انتخابات امسال دارند

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۹۳۰

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها وظیفه سنگین‌تری در انتخابات امسال دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالله جعفری با بیان اینکه در 7 اسفند امسال مردم همیشه در صحنه ایران حماسه دیگری رقم خواهند زد، اظهار داشت: همه دوستان و دشمنان نظام و انقلاب در این روز وفاداری ملت ایران را به تماشا خواهند نشست.

وی با بیان اینکه از سال 57 تا کنون بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده است، تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت که این تعداد انتخابات در هیچ یک از انقلاب‌ها انجام نشده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با تاکید بر اینکه ما باید قدر این مردم و نظام را بدانیم، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نمونه کامل مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت انتخابات امسال خاطرنشان کرد: دشمن نقشه‌هایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طرح ریزی کرده و به دنبال نفوذ در ارکان نظام است.

جعفری بیان کرد: باید نسبت به هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ در ارکان نظام هوشیار باشیم و در این راستا رسانه‌ها نیز وظیفه سنگینی دارند.

وی ابراز کرد: اصحاب رسانه باید در فضای رسانه‌ای اجازه ندهند رسانه‌های بیگانه با جوسازی‌های دورغین در انتخاب مردم تاثیرگذار باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به حملاتی که در برخی شبکه‌های مجازی علیه شورای نگهبان می‌شود نیز اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و کسانی که به دنبال تخریب این نهاد هستند مصلحت نظام و مردم را نمی‌خواهند.

وی با بیان اینکه اعتراضات باید از روال قانونی خود طی شود، اظهار داشت: رسانه‌ها باید فضا را طوری مدیریت کنند که انتخابات راهی برای سوء استفاده دشمن نشود چرا که دشمن سعی دارد به وحدت مردم ایران حمله‌ور شود.

جعفری با بیان اینکه رسانه‌ها در انتخاب اصلح مردم را یاری کنند، گفت: مردم نیز باید به کسانی رای دهند که شیفته کار باشند نه اینکه شیفته نشستن بر صندلی‌های بهارستان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز