خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد زنجان خبر داد:

اهدای 654 فقره کمک هزینه ازدواج

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۷۵

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اهدای 654 فقره کمک هزینه ازدواج در استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، سید مسعود حسینی اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان به منظور ترویج ازدواج آسان و کمک به مددجویان در این زمینه اقدام به اهدای کمک هزینه ازدواج می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا طی سال جاری دوره‌ آموزشی مهارت‎های زندگی برای جوان برگزار شده، تصریح کرد: پس از پایان دوره‌ها و آموزش مهارت‌های لازم به مددجویان کمک هزینه ازدواج به آنها اهدا شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه تا پایان آذر ماه امسال 423 فقره جهیزیه به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، گفت: در این راستا 8 میلیارد و 838 میلیون و 19 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 26 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به اقشار نیازمند اهدا شده است، اظهار کرد: در این راستا 194 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار نیز 32 مورد کمک شده است، گفت: در این راستا نیز 810 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 173 فقره هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: برای اهدای این تعداد کمک هزینه 988 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع طی سال جاری 654 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان و اقشار نیازمند اهدا شده است، اظهار کرد: برای اهدای این کمک هزینه‌ها 10 میلیارد و 830 میلیون و 590 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس آمار گرفته شده 792 نفر از مددجویان نیز در نوبت دریافت کمک هزینه هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی برگزار شده تاثیر بسزایی در پایداری ازدواج‌های مددجویی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه درصد طلاق در بین مددجویان این نهاد نزدیک به صفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز