خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان خبرداد:

اختصاص ۹۶.۷ درصد از اعتبارات هزینه‌ای استان زنجان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۵۴

پنج میلیارد تومان اعتبار نیز برای بازنشسگان مرتبط با جهاد کشاورزی تامین اعتبار شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان, گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار نیز برای بازنشسگان مرتبط با جهاد کشاورزی تامین اعتبار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رحیم عصفوری، معاون برنامه ریزی استانداری زنجان٬ ظهر امروز پنج شنبه(۲ بهمن) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: کل اعتبارت هزینه‌ای استان در سال جاری ۹۷ میلیادر و ۶۴۱ میلیون تومان است که از این میزان ۹۶.۷ درصد اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار مقداری بابت حقوق و مزایای پرسنل دستگاه‌هایی که از سوی معاونت برنامه ریزی موافقت شده، اختصاص یافته است، افزود: این اعتبار ۴۱ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان است.

این مقام مسئول هزینه های اختصاص یافته در بخش سایر را نیز هشت میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار نیز به شکل ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

معاون برنامه ریزی استانداری زنجان اعتبار مربوط به بخش ردیف‌ها را نیز هفت میلیادر و ۸۰۰ میلیون تومان با تخصیص ۵۸ درصدی عنوان کرد.

وی میزان کسری پیش بینی شده برای اعتبارات جاری را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تمام دستگاه‌ها تلاش کنند به جهت کاهش بودجه صرفه جویی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گفته عصفوری ۳۰ درصد پایان خدمت کارکنانی که تا پایان آذر امسال بازنشست شدند نیز اختصاص یافته است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پنج میلیارد تومان اعتبار نیز برای بازنشسگان مرتبط با جهاد کشاورزی تامین اعتبار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز