خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفته است؛

دیدار مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با مراجعان در۳ ماه سوم سال

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۴۶

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان, برای رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی طی ۳ ماهه سوم با برخی از ارباب رجوع در قالب ملاقات مردمی دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: تخفیف جریمه معدن ماسه شویی، تخفیف جریمه دام، استعلام محدوده معدنی، استعلام آبیاری فشار، ملی شدن اراضی جزو مواردی بود که مراجعان در آذر ماه امسال مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهمن اسکندری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان زنجان، امروز پنج شنبه(۱۸دی) در این باره گفت: بی شک رسیدگی به مشکلات مردم و توجه به خواسته‌های قانونی و حقوق آنها وظیفه‌ای است که در طول هفته برگزار می شود.

اسکندری با اشاره به حجم بالای کاری منابع طبیعی و مراجعان بالا عنوان کرد: تخفیف جریمه معدن ماسه شویی، تخفیف جریمه دام، استعلام محدوده معدنی، استعلام آبیاری فشار، ملی شدن اراضی جزو مواردی بود که مراجعان در آذر ماه امسال مطرح کردند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مواردی همچون اختلاف حدود اراضی، سند مرتع¬داری، اختلاف حدود مرتع، تخفیف جریمه در مراجعات مردمی و تخفیف جریمه معدن موارد مطرح شده از سوی مردم در آبان ماه است.

وی بازپرداخت وام مرتعداری، اعتراض ماده واحده، مراتع و پروانه چرا، تخفیف جریمه مازاد دام، استعلام جهت طرح بره ¬پروری، اراضی هتل بزرگ، طرح گلخانه صنعتی و مواردی از این دست در مراجعات مهر ماه مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز