خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خبرداد:

بیش از ۹۲ هزار مشترک روستایی تحت پوشش شرکت آبفار استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۶۱

تعداد مشترکین روستایی تحت پوشش شرکت آبفار استان زنجان تا ۶ ماه نخست سال جاری، ۹۲ هزار و ۵۱۸ مشترک بوده است.

معاون نظارت بر بهره برداری آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، گفت: تعویض به موقع کنتورهای معیوب مشترکین در شناسایی دقیق میزان فروش آب و توزیع عادلانه آب بین مشترکین روستایی را در پی دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی سهرابی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان فروش آب طی ۶ ماهه نخست امسال۱۸ میلیون و۸۵۵هزار و ۳۹۴ مترمکعب آب آشامیدنی سالم بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد انشعاب واگذار شده طی ۶ماهه اول سال ۹۳،۱ هزار و ۶۰۲ فقره بوده است، یادآور شد: از این تعداد انشعاب واگذار شده هزار ۴۹۹ فقره انشعاب خانگی و ۱۰۳ فقره انشعاب غیرخانگی بوده است.

سهرابی افزود: سرانه مصرف در ۶ ماهه اوی سال جاری ۱۶۶ لیتر بوده است که از میانگین کشوری ۱۶ لیتر بالا‌تر است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از ۴ هزار کنتور خراب وجود دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۱هزار و ۵۲۲ کنتور معیوب مشترکین روستایی تعویض شده است.

معاون نظارت بربهره برداری خاطر نشان ساخت: اعتبار مورد نیاز برای تعویض کنتورهای معیوب رقمی بالغ بر ۵ میلیارد ریال می‌باشد. و هزینه کنتورهای تعویض شده تا کنون از محل اعتبارات داخلی تامین شده است.

وی افزود: تعویض به موقع کنتورهای معیوب مشترکین در شناسایی دقیق میزان فروش آب و توزیع عادلانه آب بین مشترکین روستایی را در پی دارد.

رئیس اداره امور مشترکین و درآمد در خاتمه افزود: مشترکین روستایی با پرداخت به موقع آب بهاء و مصرف بهینه آب می‌توانند شرکت آبفار استان را در ارائه خدمات بهینه یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز