خبرگزاری کار ایران

به میزبانی گاز زنجان صورت می‌گیرد:

برگزاری نخستین همایش هم اندیشی کارشناسان برق و حفاظت کاتدی شرکت‌های گاز استانی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۹۰۶

گاز زنجان میزبان ستاد شرکت ملی گاز و ۷۰ کار‌شناس از ۳۰ شرکت گاز استانی شرکت کننده در این همایش ۲ روزه است تا به جمع بندی تجربیات و تدوین دستوالعمل‌های استاندار جامع برق و حفاظت کاتدی بپردازند.

دبیر و عضو کمیته برق و حفاظت از زنگ مدیریت گازرسانی استان زنجان، گفت: سئوالات مطروحه درباره دستورالعمل استاندارد موجب شناسایی نقاط قوت و ضعف دستورالعمل‌های مذکور بوده و ارائه آموزش‌های لازم، موجب نهادینه شدن روش‌های بهینه در امر طراحی، اجرا و بهره برداری برق و حفاظت کاتدی می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهزاد آهنگری امروز دوشنبه(۳آذر) با اعلام اینکه به منظور ایجاد وحدت رویه در عملکرد طراحی، اجرا و بهره برداری از تاسیسات گازرسانی، امور مهندسی و فناوری مدیریت گازرسانی در سالهای گذشته اقدام به تشکیل جلسات تدوین دستورالعمل‌های استاندارد کرده است، افزود: ارائه دستورالعمل‌های استاندارد که حاصل همفکری و تعامل مستمر کار‌شناسان مجرب این امر است، راهگشای بسیاری از مشکلات و ابهامات مهندسان و بهره برداران برق و حفاظت کاتدی است.

وی اظهار داشت: دستورالعمل‌های استانداردی مانند تست الکتریکی پوشش خطوط لوله، آزمون پتانسیل خاموش لحظه‌ای IOP، طراحی و اجرای مولدهای برق خوشیدی در ایستگاه تقلیل فشار گاز و حفاظت کاتدی، پایش و کنترل ایستگاه‌های حفاظت کاتدی، اندازه گیری داده‌های غلاف‌های فولادی خطوط لوله، جانمایی تجهیزات الکتریکی ضد انفجار در مناطق خطر ایستگاههای TBS، CGS، MS، کارگاههای عایق کاری و الزامات آن‌ها و برآورد مصالح عایق کاری و بسیاری دیگر از دستورالعملهای استاندارد از جمله دست آوردهای کمیته برق و حفاظت کاتدی مدیریت گازرسانی است.

دبیر و عضو کمیته برق و حفاظت از زنگ مدیریت گازرسانی با بیان اینکه برگزاری هم اندیشی و نشست‌های تخصصی و هم فکری کار‌شناسان با حضور اعضای کمیته برق و حفاظت کاتدی گامی موثر در رفع ابهامات است، افزود: سئوالات مطروحه درباره دستورالعمل استاندارد موجب شناسایی نقاط قوت و ضعف دستورالعمل‌های مذکور بوده و ارائه آموزش‌های لازم، موجب نهادینه شدن روش‌های بهینه در امر طراحی، اجرا و بهره برداری برق و حفاظت کاتدی می‌شود.

نخستین همایش هم اندیشی کار‌شناسان برق و حفاظت کاتدی شرکت‌های گاز استانی با حضور ستاد شرکت ملی گاز و ۷۰ کار‌شناس از ۳۰ شرکت گاز استانی؛ ۴ و ۵ آذر ماه به میزبانی شرکت گاز استان زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز