خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان خبرداد:

برگزاری مانور ارتقاء ایمنی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۹۰

بمناسبت گرامیداشت دهه ایمنی(۱۴ لغایت ۲۵ آبانماه) مانور ایمنی ناوگان مسافری در محل پایانه مسافربری مرکزی شهرستان زنجان برگزار شد.

مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان, گفت: در اجرای این طرح ها تا کنون بیش از ۳۰۰۰ کلاه ایمنی و شبرنگ ویژه ۱۵۰۰ دستکش شبرنگ دار و کیف شبرنگ دار به صورت رایگان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان در این مراسم گفت:
یکی از اهداف مهم اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان فرهنگ سازی و آموزش اقشار مختلف مردم و رانندگان وسائط نقلیه در راستای ارتقاء ضریب ایمنی می باشد.

وی هدف از برگزاری این مانور را بالا بردن سطح آگاهی و آشنائی رانندگان محترم و مسافرین عزیز درخصوص توجه بیشتر به قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و امنیت و ایمنی بالای ناوگان عمومی مسافری نسبت به سایر روشهای حمل ونقل جاده ای مسافر ذکر نمودند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان افزود: طرح ارتقاء ایمنی راکبین موتور سوار در کلیه شهرستانهای استان به اجرا در آمده است و طرح های ایمنی تردد عابرین پیاده و رانندگان ادوات کشاورزی در حال اجراء می باشد.

رحمتی د رادامه خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ها تا کنون بیش از ۳۰۰۰ کلاه ایمنی و شبرنگ ویژه ۱۵۰۰ دستکش شبرنگ دار و کیف شبرنگ دار به صورت رایگان توزیع گردید.

طی این مراسم با استفاده از بروشور پخش تیزرهای آموزشی، آیتم نمایشی آموزشی توسط گروه نمایش به اجرا در آمد که با استقیال حاضرین در مراسم قرار گرفت.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی، معاون اداره کل بحران، سرپرست قرارگاه پلیس راه، مدیران و متصدیان شرکتهای حمل ونقل مسافر، رانندگان و مسافرین برگزار شده بود به رانندگان نمونه، مسافرین و متصدیان هدایای ایمنی اهدا گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز