خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت از نیمه آبان ماه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۱۸

هیچ پزشکی در کلیه مراکز درمانی و بهداشتی حق درخواست هزینه اضافی را نخواهد داشت و مردم نیز باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند و در صورت برخورد با این گونه در خواست‌ها با سامانه ۱۶۹۰ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: زمان رسیدگی به تخلف صورت گرفته نیز کمتر از ده روز خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا بیگلری، با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت از نیمه آبان ماه در سال جاری گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیاری از نیازهای مردم شناسایی شد و باعثشد بسیاری از پرداخت‌ها ساماندهی شود و این موجب رضایتمندی مردم شد. ولی موارد و نگرانی‌هایی که مردم از درخواست‌های غیر متعارف برخی پزشکان بود که وزارت بهداشت برای برطرف نمودن آن یک بازنگری اساسی و کلی در مورد تعرفه‌ها و دستمزد‌ها انجام داد و این تعرفه‌ها به صورت کتاب ارزش گذاری نسبی به تمام مراکز خصوصی و دولتی ابلاغ شد.

بیگلری با بیان اینکه از ۱۵ آبانماه این طرح به اجرا در آمد، افزود: هیچ پزشکی در کلیه مراکز درمانی و بهداشتی حق درخواست هزینه اضافی را نخواهد داشت و مردم نیز باید در این زمینه آگاهی لازم را داشته باشند و در صورت برخورد با این گونه در خواست‌ها با سامانه ۱۶۹۰ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

وی در ادامه نحوه بر خورد را نیز لغو طبابت و کار در کل کشور برای پزشک متخلف عنوان کرد وگفت: امید واریم با قاطعیتی که در این زمینه وجود دارد این مشکل نیز برای همیشه برطرف شود.

بیگلری همچنین در ادامه گفت: زمان رسیدگی به تخلف صورت گرفته نیز کمتر از ده روز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز