خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد:

بینش هوشمندانه، منش فرهنگی و کنش دانش بنیان؛ رویکرد حراست آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۶۴

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان گفتمان حراست را بر مبنای تفکر، تدبر و برنامه‌ریزی دانست.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: حراست حرفه‌ای هم حرکت دارد و هم محرک است. چون همه را امین خود می‌داند، راهکار ارائه می‌دهد و کلان نگر و اثر گذار و تصمیم ساز است و برای موفقیت در دنیای معاصر و همگام شدن با تحولات فرهنگی نمی‌توان با حراست سنتی به نتایج مطلوب دست یافت.

به گزارش ایلنا از زنجان، نعمت اله محمدی، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان، رویکرد جدید حراست را، بینش هوشمندانه، منش فرهنگی و کنش دانش بنیان دانست و اظهار داشت: در حراستی که با رویکرد فوق پایه ریزی شده است باید پویایی حکمفرما باشد و گفتمان خود را بر مبنای تفکر، تدبر و برنامه ریزی استوار سازد چرا که در گفتگو، منطق و اقناع سازی مطرح است.

محمدی با اشاره به ویژگی‌های حراست حرفه‌ای در مقابل حراست سنتی، گفت: حراست حرفه‌ای هم حرکت دارد و هم محرک است چون همه را امین خود می‌داند، راهکار ارائه می‌دهد و کلان نگر و اثر گذار و تصمیم ساز است و برای موفقیت در دنیای معاصر و همگام شدن با تحولات فرهنگی نمی‌توان با حراست سنتی به نتایج مطلوب دست یافت.

این مقام مسئول، آموزش و پرورش را یکی از پاک‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته، اظهار داشت: حراست‌ها باید تاثیرگذار باشند و حراستی که تاثیرگذار نباشد، ضد حراست است.

محمدی در ادامه افزود: ما بدنبال امنیت فرهنگی هستیم و برداشت ما از حراست، حرمت نهادن به انسان‌ها، تلاش برای کسب رضایتمندی خدا و خلق خدا، اعتماد سازی و ایجاد و افزایش امنیت فرهنگی، سالم سازی و سلامت نگه داشتن محیط فرهنگ است و در این راه از همه همکاران محترم می‌خواهیم تا با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را در رسیدن به این مهم و تحقق منویات مقام معظم رهبری یاری و مساعدت کنند.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان در پایان سخنان خود گفت: مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش از سوی سازمان حراست کل کشور به عنوان «حراست بر‌تر» برگزیده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز