خبرگزاری کار ایران

در ۳ ماهه نخست سال جاری در امور آبفای زنجان محقق شد؛

شناسایی و کشف بیش از ۴۰۰ انشعاب قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۹۱

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان گفت: در فروردین سال جاری ۹۶ مورد و در ماه‌های اردیبهشت و خرداد به ترتیب ۸۷ و ۲۲۹ مورد انشعاب غیر مجاز شناسایی شده است که بیشتر میزان مربوط به خرداد ماه است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان گفت: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده، ۶۴ مورد در فروردین و ۶۹ مورد در اردیبهشت ماه و ۱۵۰ موردهم در خرداد ماه سال ۹۳ به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج رستمی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان، از شناسایی و تبدیل به مجاز انشعابات قاچاق و تبدیل آن به مجاز خبر داد و گفت: در ۳ ماهه نخست سالجاری تا کنون در امور آبفای زنجان ۴۱۲ انشعاب غیرمجاز شناسایی و ۲۸۳ مورد به مجاز تبدیل شده است.

وی به انشعاب غیرمجاز شناسایی شده اشاره کرد و افزود: در فروردین سال جاری ۹۶ مورد و در ماه‌های اردیبهشت و خرداد به ترتیب ۸۷ و ۲۲۹ مورد انشعاب غیر مجاز شناسایی شده است که بیشتر میزان مربوط به خرداد ماه است.

رستمی همچنین در ادامه تصریح کرد: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده، ۶۴ مورد در فروردین و ۶۹ مورد در اردیبهشت ماه و ۱۵۰ موردهم در خرداد ماه سال ۹۳ به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

هم اکنون در شهر زنجان ۱۱۳۶۶۲ انشعاب وجود دارد در استان زنجان این تعداد ۲۰۴ هزار و ۴۸۸ فقره انشعاب است، همچنین درسال ۹۲،۲ هزار و ۱۸۵فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و یک هزار و ۷۲۵ فقره آن به مجاز تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز