خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان پیام نور خرم‌دره با امام جمعه شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۷۵

رئیس دانشگاه و جمعی از کارکنان و دانشجویان پیام نور واحد خرم دره با حضور در امام جمعه این شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان خرم دره گفت: انقلاب اسلامی از دانشجویان در خصوص توجه به مسائل فرهنگی و مسائل چشم انداز توسعه منطقه انتظار ویژه ای دارد، چراکه این دانشجویان هستند که با فکری باز و روشن با فرهنگ شهر خود عجین شده و بهتر از هر مسئولی به فرهنگ شهرشان آشنایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این دیدار محمود شعبانی، رئیس دانشگاه پیام نور واحد خرم‌دره، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و همچنین انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حسینی به عنوان امام جمعه شهرستان خرم دره از مسئولان استان و شهرستان در خصوص توجه به مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور قدردانی کرد.

وی با اشاره به تاریخچه این واحد دانشگاهی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، فرهنگی و قرآنی دانشگاه پرداخت.

رییس دانشگاه پیام نور واحد خرم‌دره خواستار ارائه رهنمود و تعامل هرچه بیشتر دستگاه ها برای حرکت و موفقیت در مسیر ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی جامعه بویژه قشر فرهیخته و پویای دانشگاهی شد.

در بخش دیگری از این دیدار امام جمعه شهرستان خرم دره نیز ضمن خوش آمدگویی، دانشجویان را قشر روشنفکر جامعه خواند و اظهار داشت: دانشجویان افرادی هستند که انتظار ارائه فکر و ایده های نو از آنها می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی وظیفه دانشجویان را در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب مهم توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی از دانشجویان در خصوص توجه به مسائل فرهنگی و مسائل چشم انداز توسعه منطقه انتظار ویژه ای دارد، چراکه، این دانشجویان هستند که با فکری باز و روشن با فرهنگ شهر خود عجین شده و بهتر از هر مسئولی به فرهنگ شهرشان آشنایی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز