خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

نتایج نقل و انتقالات با تاخیر و در اواخر تیرماه اعلام خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۴۰

کارشناس مسئول نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به منظور افزایش احتمال تحقق انتقال متقاضیان درون استانی زمینه برای افزایش اولویت‌های انتخابی متقاضیان فراهم شده است.

کارشناس مسئول نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه نقل و انتقالات درون استانی و نتایج آن خبرداد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, حمید رضا نصیری - کارشناس مسئول نقل و انتقالات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان - امروز با اعلام این خبر گفت: در رابطه با فرآیند نقل وانتقال درون استانی فرهنگیان در سالتحصیلی ۹۴-۹۳ گفت: به جهت پیشگیری از تاخیر در اعلام نتایج انتقالات، مهلت تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

نصیری افزود: به منظور افزایش احتمال تحقق انتقال متقاضیان درون استانی زمینه برای افزایش اولویت‌های انتخابی متقاضیان فراهم شده است.

وی افزود: فرهنگیان محترم متقاضی انتقال درصورت تمایل به افزودن تعداد اولویت محل های انتخابی در سامانه اینترنتی مربوطه می توانند حداکثر تاپایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۷/۴ / ۹۳ اولویتهای مورد نظر خود را که حداکثر ۵ اولویت خواهد بود، جهت ثبت در سامانه نقل وانتقالات درون استانی با درخواست کتبی به واحد اموراداری اداره محل خدمت خویش ارائه کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: به جهت پیشگیری از تاخیر در اعلام نتایج انتقالات، مهلت تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

نصیری در خصوص زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات گفت: با توجه به شرایط جدید نتایج این نقل و انتقالات با تاخیر و در اواخر تیرماه اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز