خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز قلم:

بهره‌گیری از معلمان فرهیخته و صاحب قلم راهبرد اصلی آموزش و پرورش زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۸۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بهره‌گیری از معلمان فرهیخته و صاحب قلم راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان زنجان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: قلم، زبانی است گویا برای بیان افکار و اندیشه‌ها و جایگاه صاحبان قلم جایگاهی است رفیع و متعالی است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، به مناسبت روز قلم و با اشاره به اهمیت آن در جامعه گفت: جامعه‌ای پویا و توسعه یافته است که در آن صاحبان قلم بر صدر نشینند و قدر بینند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک روز قلم به صاحبان اندیشه و قلم اظهار داشت: قلم، زبانی است گویا برای بیان افکار و اندیشه‌ها و جایگاه صاحبان قلم جایگاهی است رفیع و متعالی، تمجیدی افزود: جامعه‌ای پویا و توسعه یافته است که در آن صاحبان قلم بر صدر نشینند و قدر بینند.

تمجیدی راهبرد و برنامه اصلی آموزش و پرورش استان زنجان را بهره گیری از توانایی‌ها و نظرات خردمندانه همه معلمان فرهیخته و صاحب قلم با تکیه بر تدبیر و امید دانسته، از کلیه صاحب قلم و اندیشه و معلمان بزرگوار خواست تا با ارائه پیشنهادات سازنده خود مسئولین آموزش و پرورش استان را در برنامه ریزی و مدیریت مسایل آموزشی و پرورشی یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز