خبرگزاری کار ایران

۲۵۰ متر شبکه توزیع آب شرب شهر زرین رود اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۶۱

تولید سالانه در این شهرحدود ۳۸۷هزار و ۵۱۸ متر مکعب است که از این میزان حدود ۳۴۳ هزار و ۵۹۷ متر مکعب آب شرب مصرف می‌شود و نزدیک ۱۱ درصد از آب تولیدی به دلیل فرسودگی تاسیسات به هدر می‌رود.

سرپرست آبفای زرین رود گفت: طول شبکه توزیع آب آشامیدنی شهر زرین رود ۲۹ کیلومتر و دارای ۱۷۶۰ فقره انشعاب است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسنعلی آهنگری سرپرست آبفای زرین رود از اصلا ح و بازسازی کامل ۲۵۰ متر لوله پلی اتیلن در اقطار ۶۳ و ۱۱۰ شبکه توزیع آب در مناطقی از شهر زرین رود خبر داد.

وی افزود: در این ارتباط ۲۳ فقره انشعاب آب نیز نصب شد که با بهره برداری از شبکه جدید توزیع آب و انشعاب‌های خانگی ضمن تقویت فشار شبکه توزیع آب این منطقه از هدر رفت آب و افت فشار ناگهانی به نحو محسوسی جلوگیری شده است.

سرپرست آبفای زرین رود به میزان تولید و مصرف آب شرب این شهر اشاره کرد و گفت: تولید سالانه در این شهرحدود ۳۸۷هزار و ۵۱۸ متر مکعب است که از این میزان حدود ۳۴۳ هزار و ۵۹۷ متر مکعب آب شرب مصرف می‌شود و نزدیک ۱۱ درصد از آب تولیدی به دلیل فرسودگی تاسیسات به هدر می‌رود.

شایان ذکر است: طول شبکه توزیع آب آشامیدنی شهر زرین رود ۲۹ کیلومتر و دارای ۱۷۶۰ فقره انشعاب است.

شهر زرین رود در۱۲۰ کیلومتری مرکز زنجان واقع شده و نزدیک ۸ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز