خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته صورت گرفت؛

اجرای مدیریت‌پارک جنگلی عالی قاپو خدابنده

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۱۰

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود، گفت: طی سال گذشته مدیریت‌پارک جنگلی عالی قاپوی خدابنده به مساحت ۱۵۰هکتار اجرایی شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود، گفت: اخذ سند مالکیت امانی به تعداد یک جلد سند به مساحت بیش از ۱۷۲ هزار متر مربع و تهیه پاسخ استعلام به تعداد ۲۶۸ مورد به مساحت نزدیک به ۴ مترمربع انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد ملائی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود با اعلام این خبر گفت: این اقدام شامل قرق، آبیاری و حفاظت بوده است.

وی در تشریح اقدامات سال قبل درباره اقدامات بخش مرتع افزود: سال قبل بیش از ۱۹ هزار اصله نهال صنوبر و زینتی درسطح شهرستان توزیع شده است.

وی، تبدیل دیمزارهای کم بازده در سطح ۵۰ هکتار، حفاظت و قرق در سطح ۶۰۰ هکتار و نیز مدیریت چرا به مساحت ۲۵ هزار هکتار را از دیگر برنامه‌های سال قبل عنوان کرد.

وی، جلوگیری از تصرف اراضی ملی و خلع ید به استناد تبصره ۴ واحکام قضایی۳۱ فقره به مساحت ۹۰ هکتار را از دیگر برنامه‌های بخش حفاظت این اداره بیان کرد.

ملایی در پایان، درباره اقدامات واحد ممیزی اراضی طی سال قبل بیان کرد: اخذ سند مالکیت امانی به تعداد یک جلد سند به مساحت بیش از ۱۷۲ هزار متر مربع و تهیه پاسخ استعلام به تعداد ۲۶۸ مورد به مساحت نزدیک به ۴ مترمربع انجام گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز