خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان:

مهمترین بخش تحول بنیادین در آموزش و پرورش تربیت معلمان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۷۵

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه تجلی حیات طیبه چشم انداز دانشگاه فرهنگیان است گفت: مهمترین بخش تحول بنیادین در آموزش و پرورش تربیت معلمان است.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، گفت: هویت انسانی پیش نیاز هویت معلمی است و در این تحول باید به سمت هویت معلمی حرکت کنیم و هویت انسانی را ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علیرضا صادق‌زاده قمصری، امروز شنبه(۲۳ فروردین) در مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه فرهنگیان در زنجان به چشم انداز دانشگاه فرهنگیان به عنوان نهال اصلی تربیت معلم در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تحول بنیادین در نظام تربیت اسلامی وظیفه‌ای است که به عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه تحول بنیادین یک تغیر اساسی است، خاطر نشان شد: تحول بنیادین تنها با تغییرات صوری و ساختاری محقق نمی‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر تحولات همه جانبه و بر اساس معیار اسلامی یادآور شد: مهم‌ترین بخش تحول بنیادین تربیت معلم است.

وی در ادامه به نقش معلم و شکل گیری هویت معلم اشاره کرد و افزود: هویت انسانی پیش نیاز هویت معلمی است و در این تحول باید به سمت هویت معلمی حرکت کنیم و هویت انسانی را ارتقاء دهیم.

حجت الاسلام صادق‌زاده خواستار تحول حیات طیبه در تربیت معلمان شد و افزود: اگر قرار است حیات طیبه را به نسل آینده منتقل کنیم باید معلمان قبل از هدایت جامعه به حیات طیبه دست یابند و ن را در زندگی شغلی و حرفه‌ای خود تجربه کنند.

به گفته این مقام مسئول چشم انداز این دانشگاه محلی برای تجلی حیات طیبه است و قرار است و محیط این دانشگاه زمینه ساز کسب سازندگی و دعوت به حیات طیبه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز