خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت افزایش ریسک پذیری مدیران در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۰۲

استاندار زنجان, با بیان اینکه ریسک پذیری مدیران در استان باید افزایش یابد گفت: چنانچه یک مدیری در انجام وظایف خود ریسک پذیر باشد به دنبال اجرای اهداف خود رفته و از کار خود نیز دفاع خواهد کرد.

استاندار زنجان، ایجاد رونق اقتصادی را محور سوم جهت تحقق شعار سال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، در جلسه هدفمندی یارانه‌های استان زنجان، با بیان اینکه ایجاد رونق اقتصادی محور سوم جهت تحقق شعار سال است، گفت: در حال حاضر کشور در شرایط رکود تورمی اقتصادی قرار دارد که این وضعیت سخت‌ترین مرحله برای خروج و ایجاد رونق است و برنامه ریزی ویژه‌ای را می‌طلبد.

انصاری، اختصاص منابع سیستم بانکی برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی مورد نیاز موجود در استان را از مهم‌ترین سیاستهای اقتصادی استان برشمرد و افزود: تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و صنعتی مورد نیاز موجب تداوم کار و تولید آن‌ها شده و فرصتهای شغلی را حفظ و ظرفیت تولید این واحد‌ها را افزایش خواهد داد.

به گفته مقام عالی استان در تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی، واحدهای در آستانه بهره برداری در سال جاری در اولویت هستند.

استاندار زنجان در ادامه تصریح داشت: ضمن پیگیری منابع و امکانات در اختیار دستگاههای ملی و اعتبارات بانک‌ها در سطح ملی، باید در توانمندی‌ها و ظرفیتهای استان حساب ویژه‌ای باز کرد و تحرک بخشیدن به اقتصاد در سطح امکانات استان در دستور کار قرار گیرد.

انصاری با بیان اینکه ریسک پذیری مدیران در استان باید افزاش یابد گفت: چنانچه یک مدیری در انجام وظایف خود ریسک پذیر باشد به دنبال اجرای اهداف خود رفته و از کار خود نیز دفاع خواهد کرد.

وی ایجاد تحول در فضای کسب و کار استان را شرط اصلی در استقرار شرکتهای سرمایه گذاری دانست و گفت: باید از منابع و امکانات شرکتهای سرمایه گذاری بزرگ در کشور بهره برد.

مقام عالی استان، در اولین جلسه شورای اداری استان به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ اشاره نمود و اظهار داشت: رونق در اقتصاد و ارتقاء سطح فرهنگ با مشارکت همه آحاد مردم، پایداری در مصرف تولیدات داخلی، مشارکت در سرمایه گذاری‌های کوچک محلی و اقبال سرمایه گذاران به ایجاد واحدهای تولید به جای کارهای خدماتی از جمله موضوعات مورد تاکید رهبر معظم می‌باشند.

استاندار زنجان، در پایان به درآمدهای پیش بینی شده استان در قانون بودجه سال جاری اشاره نمود و تصریح داشت: درآمدهای پیش بینی شده مصوب استان در قانون مصوب ۴۰۰ میلیارد تومان است ضمن اینکه مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی در سه سرفصل و ۲درصد بودجه نفت، ۱۷۸ میلیارد تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز