خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان اعلام کرد:

کمیته امداد پیگیر امور ثبت نام جامعه هدف این نهاد در مرحله دوم هدفمندی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۳۱

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد پیگیر امور ثبت نام جامعه هدف این نهاددر مرحله دوم هدفمندی است.

ایلنا: قائم مقام کمیته امداد استان زنجان، گفت: با تدارکات انجام شده دفا‌تر پیشخوان دولت الکترونیک، دفا‌تر پلیس + ۱۰، دفا‌تر خدمات ICT روستایی، دفا‌تر پست‌بانک در سطح روستا‌ها و اعزام یک سری تیم‌های سیار برای روستا‌ها و عشایر آماده ثبت نام از مددجویان هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی عزیزخانی، امروز با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در خصوص نحوه ثبت نام مددجویان تحت پوشش این نهاد برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و با بسیج امکانات خود در دفا‌تر استانی تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی و ثبت نام در سامانه مربوط را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از مددجویان کمیته امداد نیز بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها از فردا آغاز می‌شود، از همه سرپرستان خانوار زیرپوشش این نهاد خواست: بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام شده اقدام به ثبت‌نام کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان در ادامه با تشریح نحوه ثبت نام از سرپرستان خانوار برای دریافت یارانه گفت: ساز وکار ثبت نام به این شکل است که کسانی که شماره آخر کد ملیشان یعنی رقم سمت راست صفر باشد، روز بیستم کسانی که رقم آخر «یک» باشد، روز بیست و یکم و به این ترتیب تا کسانی که رقم سمت راست شماره ملی آنان ۹ باشد روز ۲۹ فروردین و روز ۳۰ و سی و یکم برای کسانی که به هر دلیلی جا مانده‌اند، ثبت‌نام برای دریافت یارانه انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به نحوه ثبت نام از مددجویان کمیته امداد برای ثبت نام یارانه توضیح داد: با تدارکات انجام شده دفا‌تر پیشخوان دولت الکترونیک، دفا‌تر پلیس + ۱۰، دفا‌تر خدمات ICT روستایی، دفا‌تر پست‌بانک در سطح روستا‌ها و اعزام یک سری تیم‌های سیار برای روستا‌ها و عشایر آماده ثبت نام از مددجویان هستند.

عزیزخانی ادامه داد: با توجه به شرایط فراهم شده جهت ثبت نام مددجویان، به سرپرستان خانوار توصیه می‌شود، برای ثبت نام به دفا‌تر مذکور مراجعه کرده و تنها در صورت دسترسی نداشتن به این مراکز به دفا‌تر کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: در صورتی که سرپرست خانواری به هر دلیلی در زمان ثبت نام جهت دریافت یارانه موفق به این کار نشده باشد، نسبت به ثبت نام وی در مهلت‌های تعیین شده ۳۰ و ۳۱ فروردین اقدام خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان همچنین با بیان اینکه اقدامات لازم جهت اصلاح اطلاعات مددجویان در صورت خطای احتمالی توسط مددکاران انجام می‌شود، به مددجویان این نهاد اطمینان داد که کمیته امداد پیگیر همه امور در خصوص ثبت نام مددجویان این نهاد است.

گفتنی است، بنا به اعلام عزیزخانی در حال حاضر ۲۰ هزار سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز