خبرگزاری کار ایران

در اداره آبفای سلطانیه محقق شد:

تولید بیش از ۷۶۵ هزار متر مکعب آب شرب برای مشترکین اهل سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۴۹

از ابتدای سال تاکنون در اداره آبفای سلطانیه حدود ۷۶۵ هزار و ۶۳۱ متر مکعب آب شرب تولید شده است.

ایلنا: رئیس اداره آبفای شهرستان سلطانیه گفت: در این شهرستان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره انشعاب آب وجود دارد که در سال جاری ۶۵ فقره انشعاب خانگی و ۸ فقره انشعاب تجاری به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید مرتضی صفوی رئیس اداره آبفای سلطانیه با بیان مطلب فوق افزود: از ابتدای سال تا کنون حدود۶۰۰ هزار متر مکعب آب شرب توسط مشترکین مصرف شده است و حدود ۱۶ درصد از کل آب تولید شده نیزبه علت فرسودگی تاسیسات به هدرمی رود.

ویاز فروش بیش از یک میلیارد ریالی آب در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: حق انشعاب خانگی حدود ۱۱ میلیون ریال و حق انشعاب تجاری حدود ۱۳ میلیون ریال است.

رئیس اداره آبفای شهرستان سلطانیه افزود: در این شهرستان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره انشعاب آب وجود دارد که در سال جاری ۶۵ فقره انشعاب خانگی و ۸ فقره انشعاب تجاری به متقاضیان واگذار شده است.

صفوی به اتفاقات و اصلاح شبکه توزیع و انتقال هم اشاره کرد و گفت: ۴۸ مورد اتفاقات شبکه توزیع و ۱۴۹ مورد اتفاقات انشعابات توسط گروه امداد این اداره رفع شده است.

وی از تعویض ۳۴ مورد کنتور خراب خبر داد و افزود: ۹ مورد بالا آوردن کنتور، ۷ مورد جابجایی کنتور و ۴۳ مورد نیز تغییر نام در این اداره در سال ۹۲ عملیاتی شده است.

رئیس اداره آبفای سلطانیه به شناسایی انشعاب غیر مجاز هم اشاره کردو گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

شایان ذکر است شهرستان جدیدالتاسیس سلطانیه در ۳۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز