خبرگزاری کار ایران

همزمان با همایش سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی وهنری مساجد صورت می گیرد؛

" بال هایی برای پرواز " رونمایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۸۲۶

همزمان با همایش سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، کتاب " بال هایی برای پرواز " مشتمل بر ۳۱۳ حدیثاز حضرت علی(ع) رونمایی می شود.

ایلنا: مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری امام حسین(ع) شهرستان ابهر، گفت: در فصل دوم این کتاب مباحثی چون اصرار برگناه، آزار دیگران، بدخلقی و رذایل دینی از دیدگاه حضرت علی(ع) تالیف شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، آذر آقاداداشی، پژوهشگر اجتماعی و مولف کتاب " بال هایی برای پرواز " اظهار داشت: همزمان با برگزاری همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در روز یکشنبه(۲۵ اسفند) از کتاب " بال هایی برای پرواز " رونمایی خواهد شد.

این مولف کتاب با اشاره به اینکه در کتاب مذکور ۳۱۳ حدیثاز فضایل و رذایل اخلاقی ذکر شده است، خاطرنشان ساخت: در تلاش هستم تا این احادیثاز منظر روانشناسی اجتماعی مورد تحلیل قرار گیرد.

آقاداداشی با بیان اینکه کتاب " بال هایی برای پرواز " در سه فصل تالیف شده است، یادآور شد: فصل اول این کتاب به مباحثی چون ویژگی های مسلمان از اصول و فروع دین پرداخته است.

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی و هنری امام حسین(ع) شهرستان ابهر ادامه داد: در فصل دوم این کتاب مباحثی چون اصرار برگناه، آزار دیگران، بدخلقی و رذایل دینی از دیدگاه حضرت علی(ع) تالیف شده است.

به گفته این پژوهشگر اجتماعی در فصل سوم نیز موضوعات مربوط به فضایل اخلاقی همچون سخاوت، سازش، رفتار نیک و قدر داشتن سعادت پرداخته شده است.

به گفته آقاداداشی این کتاب در طول پنج سال از طریق ۲ ویراستار دینی و سه ویراستار ادبی مورد بازبینی قرار گرفته است.

این مولف در پایان، تالیف کتابهای " تاملی بر اهداف کارکردها و تاثیرات کانونهای مساجد، نظری بر جنگ نرم، زن و جوانان و آسیبها " را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز