خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بزرگترین افتخار سپاه فعالیت کردن زیر نظر ولایت فقیه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۲۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بزرگترین افتخار سپاه فعالیت کردن زیر نظر ولایت فقیه است.

ایلنا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: هم اکنون ۳۵ سال است که کشور با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی متین ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زنجان فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی نمونهٔ برای همگان بودند، بیان کرد: آن بزرگوار در زمینه اعتقادی، دینی، مذهبی، رفتار با همسر و فرزندان الگوی همگان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه یکی از راه‌های شناخت حضرت زهرا(س) دقت و تامل و تدبر در اسامی ایشان است، اظهار داشت: با توجه به اینکه خداوند حکیم است، اسامی حضرت زهرا(س) نیز بر اساس حکمت نامگذاری شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در زمان عبادت فقط به خدا توجه داشتند، تصریح کرد: آن بزرگوار در زمان عبادت به حدی نورانی بودند که آسمان‌ از وجود ایشان نورانی می‌شد.

حجت‌الاسلام متین خاطر نشان کرد: نورانیت حضرت زهرا(س) به این علت بود که آم بزرگوار خداوند را ولی خود قرار داده بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کنونی کشور و فتنه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اظهار کرد: هم اکنون ۳۵ سال است که کشور با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان همچنین با اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت سپاه بیان کرد: بزرگ‌ترین افتخار سپاه این است که به عنوان بازوی توانمند ولی فقیه فعالیت دارد.

این مسئول در پایان، با اشاره به دستاوردهای نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه نقش کلیدی در این دستاورد‌ها دارد، اما اگر نبود همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها این میزان موفقیت به این کیفیت حاصل نمی‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز