خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

توزیع میوه شب عید در استان زنجان از ۲۵ اسفند امسال

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۳۱

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میوه شب عید امسال از(۲۵ اسفند) از طریق ۳۵ غرفه در اختیار مردم قرار می گیرد.

ایلنا: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: میوه شب عید امسال از(۲۵ اسفند) از طریق ۳۵ غرفه در قالب فروشگاه ها و کانکس های فروش میوه در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عزت اله جعفری معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان امروز(۲۱ اسفند) در جمع خبرنگاران به تمهیدات انجام شده در خصوص ذخیره سازی میوه پایان سال اشاره کرد و اظهار داشت: ۵۰۰ تن سیب از آذربایجان غربی و ۱۵۰۰ تن پرتقال از شمال کشور برای توزیع در قالب میوه شب عید در استان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم هیچ نگرانی در خصوص میوه شب عید نداشته باشند، یادآور شد: در همین راستا ذخیره احتیاطی در مورد میوه شب عید نیز در نظر گرفته شده است.

جعفری در ادامه به برگزاری نمایشگاه بهاره در استان زنجان اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در استان ۶ نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی مردم در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه ها از(۱۶ اسفند) در سطح استان دایر و تا(۲۳ اسفند) نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته وی ۵۰۶ غرفه برای توزیع کالاهای اساسی مردم در آستانه سال نو لحاظ شده است که در آن کالاهایی از جمله آجیل، شکلات، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایش، لوازم تزئینی منزل، فرش و تابلو فرش و مواد غذایی در دسترس مردم قرار داده شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: در همین راستا ۳۴ غرفه به فروش آجیل و شکلات، ۵۴ غرفه به فروش مواد غذایی، ۵۲ غرفه برای فروش پوشاک، ۱۲ غرفه برای ارائه کیف و کفش و هشت غرفه مخصوص سایر اقلام مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

وی از حضور توزیع کنندگانی از استانهای اردبیل، تهران، شیراز و کرمانشاه در این نمایشگاه ها خبر داد و افزود: این نمایشگاه در زنجان به مدت هشت روز و در پنج هزار مترمربع فضای نمایشگاهی دایر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می گیرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: میوه شب عید امسال از(۲۵ اسفند) از طریق ۳۵ غرفه در قالب فروشگاه ها و کانکس های فروش میوه در اختیار مردم قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز