خبرگزاری کار ایران

با همکاری حوزه هنری و دفتر امور بانوان استانداری زنجان:

مراسم گردهمایی بزرگ بانوان زنجانی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۸

مراسم گردهمایی بزرگ بانوان زنجانی همزمان با(۱۴ بهمن ماه) سال جاری با همکاری حوزه هنری و دفتر امور بانوان استانداری و فرمانداری زنجان برگزار می‌شود.

زنجان: رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: گردهمایی بانوان استان زنجان ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز(۱۴ بهمن ماه) در سالن هلال زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان و مسئول برگزاری مراسم گردهمایی بزرگ بانوان زنجانی، گفت: این گردهمایی با هدف گرامی داشت اولین تظاهرات خودجوش بانوان زنجانی در شهریورماه ۵۷ علیه رژیم طاغوت برگزار می‌شود.

وی با تاکیدبر ضرورت ماندگاری این حرکت تاریخی در اذهان مردم و ثبت آن در فهرست افتخارات ملی استان، اظهار کرد: در این گردهمایی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به سخنرانی می‌پردازند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این همایش فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف گرامی داشت ایام دهه مبارک فجر برای نسل‌های جدید محسوب می‌‌شود، افزود: گردهمایی بانوان استان زنجان ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز(۱۴ بهمن ماه) در سالن هلال زنجان برگزار می‌شود.

اسماعیلی برگزاری مراسم خاطره گویی سه تن از بانوان زنجانی از دوران فعالیت‌های انقلابی خود را از جمله برنامه‌های جانبی این گردهمایی برشمرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه پیامکی و اجرای گروه سرود دانش آموزی نیز در حاشیه این گردهمایی صورت می‌گیرد.

وی در پایان به برپایی نمایشگاه عکس در حاشیه برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان زنجانی اشاره کرد و بیان داشت: نمایشگاه عکس بانوان شهید دوران انقلاب در حاشیه برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان برپا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز