خبرگزاری کار ایران

در شش ماه نخست سال جاری در شرکت آبفای زنجان محقق شد:

جمع آوری و تصفیه بیش از ۳ میلیون متر مکعب فاضلاب شهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۷

معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در شش ماه نخست سالجاری ۳۲/۳ متر مکعب فاضلاب در شهر زنجان جمع آوری و تصفیه شده است.

زنجان _ ایلنا: معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به ظرفیت ۲۲۰ هزارنفر و ارتقاع مدول اول تصفیه خانه در مداربهره برداری از ۱۲۵ هزار نفر به ۱۹۰ هزار نفر به روش B. O. T در دست پیگیری است.

به گزارش ایلنا ازنجان، علی محمد نادرخانی، معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، امروز با بیان مطلب فوق افزود: درشش ماه نخست سالجاری بیش از ۵۰ درصد شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستانهای زنجان و ابهرشستشو و سم پاشی شده است که باقیمانده شبکه نیز تا پایان سال شستشو و سم پاشی خواهد شد.

وی به جمع آوری فاضلاب در شهرستان ابهر هم اشاره کرد و افزود: درمدت مشابه اعلام شده در این شهرستان هم ۳۰۲ هزار متر مکعب فاضلاب جمع آوری شده است.

معاونت بهره برداری شرکت آبفای زنجان در خصوص احداثشبکه جمع آوری فاضلاب هم گفت: برای تحت پوشش قرار دادن فاضلاب کلیه مشترکین شهرزنجان بایستی تعداد۶۴۰ کیلو متر شبکه جمع آوری فاضلاب احداثمی‌شد که از این مقدار ۲۸۰ کیلو متر عملیاتی شده و باقیمانده طی سالهای آینده با توجه به تامین اعتبار لازم اجرا خواهد شد.

نادرخانی ادامه داد: فاز اول تصفیه خانه ۱۲۵ هزار نفر ظرفیت دارد که توان تصفیه ۳۲۰ لیتر بر ثانیه فاضلاب را دارد که در حال حاضر۱۰۰ هزار نفر ازخدمات جمع آوری بهداشتی فاضلاب و تصفیه آن بهره‌مند هستند.

معاونت بهره برداری شرکت آبفای زنجان گفت: اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به ظرفیت ۲۲۰ هزارنفر و ارتقاع مدول اول تصفیه خانه در مداربهره برداری از ۱۲۵ هزار نفر به ۱۹۰ هزار نفر به روش B. O. T در دست پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز