خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال؛

بیش از ۱۷ هزار اصله نهال در خدابنده توزیع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۵۱

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده گفت: امسال بیش از ۱۷ هزار اصله نهال صنوبر و زینتی در سطح شهرستان خدابنده بین صنوبرکاران و باغداران توزیع شده است.

زنجان _ ایلنا: رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده گفت: اخذ سند مالکیت امانی به تعداد یک جلد سند به مساحت بیش از ۱۷۲ متر مربع و به تعداد ۲۱۱ مورد استعلام به مساحت ۵/۵ میلیون متر مربع نیز پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن اصغری، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده امروز با اعلام این خبر با اشاره به حفاظت و قرق ۶۰۰ هکتاری مراتع این شهرستان افزود: از ابتدای سال تبدیل مراتع دیمزار کم بازده در سطح ۵۰ هکتاری انجام شده و مدیریت چرا نیز در بیش از ۲۴ هزار هکتار اجرا شده است.

وی جلوگیری از تصرف اراضی ملی و خلع ید به استناد تبصره ۴ و احکام قضایی۳۵ فقره به مساحت ۱۰۴ هکتار را متذکر شد و تنظیم پرونده تخلف به تعداد ۳۸ فقره به مساحت ۲۳۶ هکتار را یادآور شد.

اصغری درباره برنامه‌های اجرا شده واحد ممیزی اراضی نیز اظهار کرد: اخذ سند مالکیت امانی به تعداد یک جلد سند به مساحت بیش از ۱۷۲ متر مربع و به تعداد ۲۱۱ مورد استعلام به مساحت ۵/۵ میلیون متر مربع نیز پاسخ داده شده است.

به گفته وی، مدیریت پارک جنگلی عالی قاپوی قیدار در سطح ۱۵۰هکتار شامل قرق و آبیاری و حفاظت نیز خاتمه یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز