خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اعتباربخشی و نظارت بر درمان وزارت بهداشت در زنجان تاکید کرد:

تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه انجمن کلیوی زنجان، ضروری‌ست

کد خبر : ۱۳۴۱۶۲

مدیر کل اعتباربخشی و نظارت بر درمان وزارت بهداشت، با اشاره به این که بیماری های کلیوی در حال افزایش است، گفت: تکمیل هر چه سریع تر پروژه آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در کاهش بیماری های کلیوی و زمینه ای ضروری است.

سجاد رضوی، مدیر کل اعتباربخشی و نظارت بر درمان وزارت بهداشت طی دی ماه سالجاری در بازدید از پروژه در حال ساخت انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان ابراز داشت: پروژه انجمن کلیوی زنجان برای اولین بار در کشور با هدف آموزش، پیشگیری و تحقیقاتی ساخته می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، وی ادامه داد: حمایت خیّرین شهر شور و شعور حسینی که پیشگام در امور خیر هستند، ساخت این پروژه را سرعت داده است.

مدیر کل اعتباربخشی و نظارت بر درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: وزارت بهداشت، حمایت‌های علمی از این پروژه می‌کند و در تجهیز درمانی آن در ارتباط با دیالیز بیماران، گام بر می‌دارد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در حال ساخت پروژه تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی است که منطقه شمال‌غرب کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

محمدرضا طهماسبی افزود: این پروژه در ۵ طبقه و در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده اکثر بیماران کلیوی به علت نا‌آشنائی به علائم و نشانه‌های اولیه بیماری کلیه و عدم درمان به موقع، گرفتار زندگی مشقت بار ماشینی دیالیز همراه با بحران‌های غیرقابل جبران درمانی، اقتصادی و اجتماعی هستند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان یادآور شد: مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، برای تکمیل و تجهیز اداری، آموزشی و تحقیقاتی این پروژه لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز