خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان تاکید کرد:

رسانه‌های استان زنجان دارای ظرفیت مطلوب در جهت ترویج فرهنگ و مفاهیم اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۸۳

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان پایه های محکم اعتقادی مردم ایران را مهم ترین عامل تحقق حماسه ۹ دی عنوان کرد و گفت: هدایت و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری نیز مهم ترین نقش را در این حماسه داشتند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: جامعه رسانه‌های استان زنجان از ظرفیت بسیار خوبی در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ و مفاهیم اسلامی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، ظهر امروز(۸ دی) در سومین همایش وقف و رسانه در محل امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: همه مردم به خوبی شاهد هستند که حماسه ۹ دی بعد از شفاف سازی اهداف دشمنان در فتنه ۸۸ توسط مقام معظم رهبری به‌وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه تجمع مردم زنجان در ۹ دی سال ۸۸ یکی از پرشکوه‌ترین تجمعات مردمی در سطح کشور بود، افزود: این حرکت مردم زنجان همزمان با روز دسته عزاداری مسجد زینبیه اعظم زنجان بود.

این مقام مسئول به نقش و جایگاه رسانه‌ها در پویا سازی و فعال ازی جامعه اشاره کرد و بیان داشت: جامعه رسانه‌های استان زنجان از ظرفیت بسیار خوبی در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ و مفاهیم اسلامی برخوردار است.

وی در ادامه به فرهنگ وقف اشاره کرد و گفت: وقف در ادوار مختلف در تمامی نقاط جهان وجود داشته که پس از اسلام رنگ و بوی دینی و اعتقادی به خود گرفته است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان تبلیغ اشکال مختلف وقف در جامعه را یکی از وظایف رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: چرا که یکی از کردهای مهم رسانه‌ها قدرت بسیج کنندگی در سطح جامعه است.

وی پرداختن به مسائل روز جامعه و تشویق در جهت ایجاد وقف جدید در این خصوص را نیز از دیگر وظایف رسانه‌ها برشمرد و ابراز داشت: بحثماهواره و جنگ نرم یکی از حوزه‌های بسیار مهمی است که رسانه‌ها می‌توانند در این عرصه فعالیت جدی داشته باشند.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار فرهنگی به مداومت و استمرار نیاز دارد، ادامه داد: باید فعالیت‌های مختلف در خصوص ترویج وقف در جامعه در طول سال انجام شود و اگر این مسائل در جامعه به درستی اجرا شود باعثکاهش فاصله طبقاتی در جامعه خواهد شد.

وی در پایان به اقدامات انجام شده در صدا و سیمای مرکز زنجان در خصوص وقف اشاره کرد و گفت: ۱۸۰۰ دقیقه برنامه در سال گذشته در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز