خبرگزاری کار ایران

مدیر امورآبفای خدابنده اعلام کرد:

تعویض ۸۰ فقره انشعاب فرسوده در امورآبفای شهرستان خدابنده

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۵

مدیر امور آبفای خدابنده گفت: ۸۰ فقره انشعاب پوسیده با هزینه آبفای شهرستان خدابنده تعویض شد.

زنجان _ ایلنا: مدیر امورآبفای خدابنده گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۹۰۰ متر توسعه شبکه توزیع در راستای تأمین آب شرب بهداشتی و امکان خدمات رسانی عادلانه به مشترکین انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید جواد موسوی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اعلام مطلب فوق افزود گفت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۸۰ فقره انشعاب فرسوده تعویض و استاندارد سازی شده است.

وی همچنین تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در ۶ ماهه نخست سال با همت و پشتکاری همکاران بهره برداری و همچنین پیمانکاران واحد تأسیسات ۷ مورد از حوادثخطوط انتقال آب، بیش از ۱۰۰ مورد خطوط شبکه توزیع و ۸۰۰ مورد انشعابات آب در اسرع وقت ترمیم شده است.

مدیر امور آبفای خدابنده هدف از تعویض انشعاب‌های معیوب را گامی در جهت کاهش هدررفت آب عنوان کرد.

موسوی درپایان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۹۰۰ متر توسعه شبکه توزیع در راستای تأمین آب شرب بهداشتی و امکان خدمات رسانی عادلانه به مشترکین انجام گرفته است.

شایان ذکراست در شهرستان خدابنده بیش از ۹ هزار انشعاب وجود داشت که در ۷ ماهه نخست سال جاری ۳۹۰ انشعاب به تعداد انشعابات این شهرستان اضافه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز