خبرگزاری کار ایران

مدیر آّبفای جیرفت خبر داد:

تبدیل ۱۲۰ انشعاب‎ غیراستاندارد به مجاز در جیرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۵۷

در کمتر از یک ماه ۱۲۰ انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز و استاندارد تبدیل و مشترکان از خدمات آب و فاضلاب شهری بهره‎مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: در کمتر از یک ماه ۱۲۰ انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز و استاندارد تبدیل و مشترکان از خدمات آب و فاضلاب شهری بهره‎مند شدند.
به گزارش ایلنا از کرمان احمد سنجری اظهار داشت: در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» با مساعدت ویژه مردم ساکن شهرک حسین‎آباد جیرفت گام نخست جمع‎آوری انشعاب‎های غیراستاندارد محکم برداشته شد.
وی ابراز داشت: در کمتر از یک ماه ۱۲۰ انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز و استاندارد تبدیل و مشترکان از خدمات آب و فاضلاب شهری بهره‎مند شدند.
وی تصریح کرد: انشعاب‎هایی که از فواصل بسیار زیاد به شبکه متصل و بعضاً به مرور زمان با ایجاد ساخت و ساز‌ها در زیر منازل مسکونی واقع شده بودند به صورت منطقه‎ای و کوچه‎ به کوچه شناسایی و با مراجعه مردم نسبت به خرید و استاندارد سازی آن‎‌ها اقدام شد.
وی گفت: برای تسریع در خدمات‎رسانی عملیات اجرایی بیش از یک کیلومتر توسعه شبکه توزیع نیز به اتمام رسید که به طور میانگین سالانه بیش از ۴۳ هزار متر مکعب کاهش هدررفت را در پی دارد.
سنجری عنوان کرد: انتظار داریم که مردم شریف تمام مناطق شهری جیرفت به منظور جمع‎آوری انشعاب‎های غیرمجاز و استانداردسازی آن‎‌ها به کارکنان این امور یاری رسانده تا در سالی که عزم همگانی را برای خدمات‎رسانی می‌‎طلبد، شاهد رشد و بالندگی فرهنگی و اقتصادی و انجام خدمات جهادی متقابل از طرف مردم و مسئولان باشیم.
وی با تأکید بر اینکه هر حرکت و خدمتی که انجام می‌‎شود در راستای رفع مشکلی از مشکلات مردم است، اذعان داشت: عزم طرفین موجب تسریع در رفع مشکلات و ایجاد همدلی و همکاری متقابل می‌‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز