خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۲۵

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

زنجان ایلنا: عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: حضور چند صد هزار نفری مردم در حرکت دسته عزاداری روز هشتم حسینیه اعظم زنجان حاکی از افزایش روز افزون علاقه و ارادت مردم نسبت به امام حسین علیه السلام و اصحاب گرانقدر ایشان است.

به گزارش ایلنا از زنجان " سعید یوسفیان " عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان امروز، با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان با همکاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر علیه السلام در اولین جمعه ماه محرم امسال، اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سرابی و مداحی حاج اصغر زنجانی و حاج سید یوسف شبیری و حاج سید محمود حسینی برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تهیه ۲۵۰۰ عدد پیراهن ویژه نوزادان این مراسم توسط حسینیه اعظم اشاره کرد و افزود: در سال های اخیر با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده و اختصاص امکانات مناسب توسط این حسینیه زمینه اجرای هرچه بهتر حرکت های عاشورایی فراهم شده است.

یوسفیان در پایان به تلاش بی وقفه خادمین افتخاری این حسینیه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: حضور چند صد هزار نفری مردم در حرکت دسته عزاداری روز هشتم حسینیه اعظم زنجان حاکی از افزایش روز افزون علاقه و ارادت مردم نسبت به امام حسین علیه السلام و اصحاب گرانقدر ایشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز