خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی،

احمد مسجدجامعی درگذشت معتمد‌نژاد را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۲۹

معتمد‌نژاد راهی را رفت که حضورش چه به عنوان یک معلم موفق و چه به عنوان محققی برجسته و صاحب‌نام الهام‌بخش جویندگان دانش بود.

ایلنا: احمد مسجدجامعی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درگذشت پدر علم ارتباطات ایران را به خانوادة دکتر معتمدنژاد و اهالی رسانه و روابط‌عمومی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام به این شرح است:

ز دُرج علم و عمل گوهر نفیسی رفت
روح بلند معلم اخلاق و اُسوة نجابت و فروتنی، دکتر کاظم معتمدنژاد، به پیشگاه حضرت دوست و جایگاه ابدی شتافت.
او راهی را رفت که حضورش چه به عنوان یک معلم موفق و چه به عنوان محققی برجسته و صاحب‌نام الهام‌بخش جویندگان دانش بود. او بنیانگذار بسیاری از عرصه‌های نوین دانش ارتباطات و صاحب آثار ارزشمندی بود که همچنان در مراکز آموزشی و پژوهشی مورد استناد و استفاده دانشجویان و پژوهندگان است. بی‌تردید فقدان این استاد بزرگ و اندیشمند ارزشمند برای خانوادة محترمش و صد‌ها دانشجویی که از خرمن دانشش خوشه‌چینی کرده‌اند غمی است گران و برای جامعة فرهنگ و ارتباطات کشور ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و فراموش نشدنی، اما این طلوعی دیگر است از برای او که در راه آموختن و گسترش عرصه‌های نوین علمی گام‌های بلندی برداشت و طریقی تابناک به یادگار گذاشت تا نامش برتارک آسمان دانش و فرهنگ به نیکی زنده و جاوید بماند.
از خداوند منان برای روان پاک و بلند این استاد گرانقدر جایگاهی رفیع و برای خانوادة محترمش صبر و اجر و برای اهالی رسانه و روابط‌عمومی شکیبایی و پایداری طلب می‌کنم.
روانش شاد، روحش قرین رحمت باد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز