خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها:

باید از توانمندی نیروهای متخصص استفاده شود / تعداد پرواز های بین المللی در سال های ۹۱ و ۹۲ ثابت مانده بود

کد خبر : ۱۷۳۵۳۵

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: تعداد پروازهای بین‌المللی فرودگاه امام‌خمینی(ره) در سال ۹۱ و ۹۲ ثابت مانده بود و شاهد هیچ رشدی نبوده ایم.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: تعداد پروازهای بین‌المللی فرودگاه امام‌خمینی(ره) در سال ۹۱ و ۹۲ ثابت ماند و شاهد هیچ رشدی نبوده ایم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی ایلخانی اظهار داشت: تعداد پروازهای بین‌المللی فرودگاه امام‌خمینی(ره) در سال ۹۱ و ۹۲ ثابت بوده و با روند فعلی، رشد صورت گرفته هم ثابت خواهد بود و این به معنای عدم رشد است.

وی با اشاره به وظیفه شرکت فرودگاه‌های کشور در قبال ایثارگران گفت: در شرایط جدید باید از توانمندی نیروهای متخصص ایثارگر برای ارتقای خدمات در فرودگاه‌ها استفاده شود.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مقام و جایگاه جانباز و همچنین فرهنگ مذهبی موجود گفت: دیدگاه مردم و انتظار مردم از جانبازان خاص است و از همین‌رو ما در پیشبرد برنامه‌های کاری خود به جامعه ایثارگران توجه ویژه داریم.

ایلخانی با بیان اینکه خدمت در جمهوری اسلامی یک توفیق است، افزود: ما نیز با انگیزه خدمت و ارتقاء مجموعه، این وظیفه را برعهده گرفته‌ایم.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در هیات مدیره به دنبال تدوین برنامه‌ها، ضوابط و برنامه‌های مختلف هستیم و هریک از اعضای هیات مدیره راهبری یکی از بخش‌ها را بر عهده گرفته تا گام‌های اساسی برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز