خبرگزاری کار ایران

انتخاب شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به عنوان کارفرمای نمونه سال ۱۴۰۲ در حوزه سرمایه گذاری در بندر امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۴۴

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اهدای لوح سپاس از سعید جعفری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به‌عنوان کارفرمای نمونه در سال 1402 تقدیر و او را کارفرمای نمونه سال 1402 معرفی کرد.

در متن این لوح سپاس، خطاب به جعفری آمده است که منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در مسیر پیشرفت خود به‌مثابه کانون تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در راستای کسب سهم بیشتر از تجارت دریایی کشور از رهگذر توسعه روزافزون زیرساخت و روساخت بندری و دریایی، همواره خود را مرهون همدلی و هم‌افزایی فعالان اقتصادی و نیروهای مولد و کارآفرین پرتلاش می‌داند که در پرتوی همگرایی برای رونق شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی می‌کوشند.

در پایان مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی برای مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا مزید توفیقات در کمال صحت و سلامت برای ادامه خدمت به ایران مسألت کرده است.

شایان ذکر است؛ تلاش‌های سعید جعفری برای تحقق اهداف والای ملی با اجرا و پیاده‌سازی قوانین جاری کشور به‌منظور رعایت حقوق کارگران و تمهید شرایط لازم برای حفظ ایمنی و رفاه حال آنها موجب شد که مهندس گرایلو ایشان را به‌عنوان کارفرمای نمونه سال 1402 از لحاظ سرمایه‌گذاری در این بندر بزرگ تجاری انتخاب و معرفی کند و با اهدای لوح سپاس از سعید جعفری برای تلاش‌های ارزنده در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام قدردانی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز