خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران در گفت و گو با ایلنا:

مجوز اضافه اشکوب پاساژ علائدین توسط شهرداری داده شده بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۲۱

سازمان نظام مهندسی در بحثاضافه اشکوب ورود پیدا نمی کند و برای شناسایی چنین تخلفاتی نمی توانیم تمام ساختمان ها را مورد بازرسی قرار بدهیم.

رییس سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه از تخلفات اضافه اشکوب مانند پروژه یکی از مراکز تجاری باخبر نمی شویم، ‌ گفت: مجوز اضافه اشکوب ها توسط شهرداری داده می شود که اگر مسیر صدور مجوز طی نشود حتی مهندسان ناظر هم از صدور این مجوزها و چنین تخلفاتی مطلع نمی شوند. ‌‌

سعید غفرانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: ‌ سازمان نظام مهندسی در بحثاضافه اشکوب ورود پیدا نمی کند و برای شناسایی چنین تخلفاتی نمی توانیم تمام ساختمان ها را مورد بازرسی قرار بدهیم.

وی افزود: مگر اینکه از صدور چنین مجوزهایی که توسط شهرداری هم داده می شود مطالع شویم آن هم ساختمان هایی که به نحوی مکان عمومی تلقی می شوند و بارگذاری بیش از حد انها تبعاتی خطرناکی داشته باشد.

رییس سازمان نظم مهندسی استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا سازمان مجوز ساختمان دیگری در تهران مشابه یکی از مراکز تجاری را لغو کرده است، ‌ گفت: ‌ لغو مجوز ساختمان مشابهی که شرایط آن مرکز تجاری را داشته باشد فعلا در دستور کار ما قرار ندارد مگر اینکه از وجود چنین تخلفاتی مطلع شویم.

غفرانی ادامه داد: ‌ سازمان نظام مهندسی از صدور مجوزهای اضافه اشکوب شهرداری مطلع نمی شود مگر اینکه مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی وارد کار شوند البته اگر مسیر قانونی آن طی نشود مهندسان ناظر هم از صدور این مجوزها مطلع نمی شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ادامه داد: ‌ در حال حاضر ۳۵ هزار مهندس ناظر در مجموع رشته ها در تهران مشغول به کار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز