خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند خبر داد:

برگزاری المپیاد بزرگ استعدادیابی در شهرهای آبادان و خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۳۶۰

رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین المپیاد بزرگ استعدادیابی بسکتبال در شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، محسن داوری اظهار کرد: در نخستین اقدام هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند و پس از بررسی‌های کارشناسی که در کمیته‌های هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند انجام شد، توجه به بخش استعدادیابی و آغاز این بخش از سطوح دانش آموزی و تعامل با ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به عنوان نقشه راه این هیات مشخص شد.

وی افزود: از آنجایی که غالب ورزشکاران هیات‌های ورزشی دانش‌آموز هستند و آموزش و پرورش در این بخش نقش کلیدی را ایفا می‌کند، می‌تواند در بحث معرفی مستعدین ورزشی تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در این بین پیشنهاد راه‌اندازی کمیته مشترکی از کارشناسان رشته بسکتبال و دبیران ورزش در راستای شناسایی و معرفی دانش‌آموزان مستعد به هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند، داده شد و در همین رابطه یک کارگاه آموزشی با موضوعیت هم‌اندیشی با دبیران درس تربیت بدنی آموزشگاه‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

داوری عنوان کرد: برگزاری المپیادهای استعدادیابی هر ساله در اردیبهشت‌ماه از برنامه‌های ما در برقراری کمیته مشترک با مربیان تربیت بدنی مدارس است که در آن می‌توان استعدادهای زیاد و بالقوه ای را به بسکتبال منطقه معرفی کرد.

وی ادامه داد: در این المپیاد از نونهالان و نوجوانان بین 6 تا 16 سال دعوت به عمل خواهد آمد تا برای نشان دادن توانایی‌های خود در این رشته دانشگاهی، در جشنواره استعدادیابی شرکت کرده و در کنار آن نیز ضمن تامین استعداد و بازیکنان بومی برای آینده بسکتبال منطقه، در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان گام‌های بزرگی برداشته خواهد شد.

رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه نخستین جلسه هم‌اندیشی با مربیان و آموزگاران آموزش و پرورش در آبادان برگزار شد و این اتفاق در هفته آینده نیز برای مربیان درس تربیت بدنی در خرمشهر صورت خواهد گرفت و 10 روز پس از این کارگاه‌ها، المپیاد استعدادیابی در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز