خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان

باشگاه‌ها ، اقدامات خوبی برای گسترش ورزش داشته اند

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۴۴

استاندار خوزستان گفت: باشگاه‌های ورزشی اقدامات خوبی برای گسترش ورزش داشته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در اولین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی که در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه خوبی را شاهدیم و استقبال بسیار خوبی از سوی باشگاه ها و شرکت ها صورت گرفته است و امیدواریم این نمایشگاه در سال های آینده نیز گسترش پیدا کند.

 وی ادامه داد: ما در حال تقویت بخش خصوصی در تمام زمینه‌ها هستیم و از این بابت استقبال خوبی جهت گسترش ورزش استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین کارهای خوبی از سوی باشگاه‌ها برای گسترش ورزش در سنین مختلف به ویژه بانوان گسترش پیدا کرده که این بسیار خوب است.

شریعتی گفت: با توجه به این که جامعه ما در حال رفتن به سوی جامعه اضافه وزن است و این موضوع نیز در خانم ها در حال بیشتر شدن است نیاز به گسترش و توسعه ورزش و فرهنگ آن احساس می شود که خدا را شکر در استان خوزستان و شهر اهواز، گسترش ورزش و باشگاه های ورزشی روز به روز در حال بیشتر شدن است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم تمام دستگاه ها به گسترش ورزش و سالم سازی کمک کنند تا ورزش هر چه بیشتر توسعه پیدا کند.

استاندار خوزستان عنوان کرد برخی از دستگاه ها به صرف این که خود باشگاه درآمد دارد، ممکن است مانع شوند و سهمی از باشگاه بخواهند که من توصیه و تأکید می کنم که از این مطالب چشم بپوشانند و به توسعه ورزش کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز