خبرگزاری کار ایران

تعمیرات اساسی واحد آروماتیک پتروشیمی بندر امام با موفقیت به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۴۶

تعمیرات اساسی واحد آروماتیک شرکت فرآورش بندرامام با تلاش کارشناسان و متخصصان مجتمع طی ۲۳ روز با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با برنامه ریزی دقیق و از پیش مشخص شده واحد آروماتیک خود را به منظور نوسازی و بازسازی زیرساخت ها از سرویس خارج نمود و عملیات تعمیرات اساسی را در دو مرحله تعویض و تعمیر طی ۲۳ روز و همچنین ۱۱۰ هزار نفر ساعت با موفقیت و بدون حادثه به پایان رساند.

از امور انجام شده در مرحله اول تعمیرات اساسی می توان به تعویض تیپ فلر، برشکاری و جوشکاری خطوط پوسیده فلر، تعمیر Gas Seal Drum در ارتفاع ۸۰ متری بدون استفاده از داربست به روش Rope Access، تعویض مبدل سطحی ۲۰۱se، تعویض مبدل های ۲۰۱ و ۲۰۲ ، تعویض فن های هوایی و تعویض خطوط “۱۸ و “۲۸ آب دریا اشاره کرد.

گفتنی است با توجه به کارایی کاتالیست استفاده شده ایرانی در راکتور ۲۰۱، شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در این تعمیرات اساسی در راکتورهای ۲۰۲ و ۲۰۳ نیز از کاتالیست های ساخت ایران استفاده نمود.

شایان ذکر است واحد آروماتیک فرآورش بندرامام با ظرفیت خوراک  یک میلیون تن در سال نفتا (برشی از ترکیبات نفتی) به منظور تولید هیدروکربورهای حلقوی از بخش های تصفیه هیدروژنی، تبدیل کاتالیستی، تفکیک با حلال و هایدرو دی الکلیشن طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز