خبرگزاری کار ایران

عارفی نیا رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۱۱

عبدل عارفی نیا به عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهرزاد بخردی نسب مدیر روابط عمومی اداره کل تعزیزات حکومتی خوزستان با حضور آقایان طهماسبی، جعفری و بنی تمیم معاونین اجرایی، اداری مالی و حراست اداره کل، در دفتر ریاست دادگستری شهرستان بهبهان جلسه ای برگزار و عبدل عارفی نیا را بعنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی نموده و از زحمات طالبی رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر گردید.

در این جلسه ابتدا جعفری معاون اداری مالی اداره کل تعزیرات حکومتی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست دادگستری و هم چنین تقدیر از زحمات طالبی، در خصوص روند انتخاب عارفی نیا مطالبی را بیان نمودند.

سپس کریم پور ریاست دادگستری بهبهان با توجه به اهمیت اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان بهبهان خواستار برخورد با متخلفینی شد که باعث افزایش بی رویه قیمت ها در سطح بازار می گردند.

در پایان، عارفی نیا که پیش از این در دفتر حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در حال خدمت بود ابراز امیدواری کرد تا با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و دادگستری بتواند این وظیفه خطیر را به نحو احسن به سرانجام برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز