خبرگزاری کار ایران

کشف 322 کیلو گرم حشیش در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۷۹

فرمانده انتظامی استان از کشف 322 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار"حیدر عباس زاده " گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر وتلاش های شبانه روزی موفق به کشف 322 کیلو گرم حشیش در استان خوزستان شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی، پلیسی موفق به شناسایی یک کامیون حمل مواد مخدر شدند، افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو کامیون باری که از یکی از استان های جنوبی کشور وارد استان شده بود در ورودی شهر اهواز متوقف شد.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده که بار آن، دیوار و سقف کاذب بود 322 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت ماهرانه ای جا سازی شده بود کشف و قاچاقچی مورد نظر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در پایان با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز