خبرگزاری کار ایران

در نشست با بخشداران استان مطرح شد؛

تاکید استاندار خوزستان بر پرهیز از تمرکز گرایی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۹۱

استاندار خوزستان، در نشست با بخشداران بر ضرورت تفویض اختیارات به مسئولان مطابق با سلسله مراتب اداری و پرهیز از تمرکز گرایی تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست با بخشداران که امروز یکشنبه 26 آذرماه که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیرکل امور روستایی و مدیر کل امور اجتماعی استانداری در سالن شهید رجایی برگزار شد گفت: از انتظارات ما از بخشداران مردمداری، تلاش جهت حل مشکلات و حفاظت از اموال و دارایی مردم  و در دسترس بودن مردم است.

استاندار خوزستان با بیان این که ادارات کل و سازمان ها باید مشکلات بخشداران را مورد بررسی قرار دهند افزود: هم چنین جلسات منطقه ای با بخشداران با هماهنگی حوزه سیاسی استانداری برای اشراف بر مسائل بخش ها و تعریف کردن پروژه های متناسب در بخش ها برگزار شود.

شریعتی تاکید کرد: در زمینه اعتبارات و اختیارات باید از تمرکز گرایی پرهیز کرد.هر اختیاری نیاز باشد آمادگی داریم به فرمانداران تفویض شود و فرمانداران هم آن ها را به شما تفویض خواهند کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: لازم است از بخشداران در نشست های شهرستانی مانند شورای سلامت، شورای آموزش پرورش، شورای اشتغال و شورای ورزش دعوت شود تا تصمیم گیری ها از پایین به بالا انجام شود که در آن صورت قطعا اثر بخشی بیشتر و هدر رفت کمتری دارد.

شریعتی با بیان این که بخشداران به صورت مشخص اولویت های خود را به صورت سالانه یا برنامه های چندساله دسته بندی نمایند عنوان کرد: تصمیم گیری های دستگاه ها در محدوده بخش ها باید با هماهنگی و اطلاع بخشداران باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز