خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان اعلام کرد؛

برگزاری دوره روابط عمومی الکترونیک و سواد رسانه‌ای در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۲۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: دوره روابط عمومی الکترونیک، سواد رسانه‌ای، ارتباطات و توسعه فرهنگی و شیوه‌ های خبر نویسی در سالن خلیج‌ فارس این اداره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنکار ایلنا از هندیجان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: با نیازسنجی در جهت ارتقاء سطح بینش و سواد رسانه‌ ای فعالان حوزه خبر، رسانه و روابط عمومی ادارات و نهاد های شهرستان هندیجان، یک دوره آموزش 16 ساعته برای علاقه‌مندان برگزار می شود.

وی افزود:کارکرد روابط عمومی‌ ها در پیشبرد اهداف سازمان، تبیین سیاست‌ ها، تحقق حقوق اجتماعی و شهروندی تعیین‌کننده است، بنابراین تسلط روابط عمومی ادارات بر حوزه کاری خود بسیار ضروری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان بیان کرد: ثبت‌ نام از علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در دوره مذکور از 21 آذر ماه 96 آغاز و تا پایان همین ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و زمان برگزاری دوره را ابتدای دی‌ ماه 96 اعلام کرد.

 وی گفت: بنا به‌ضرورت و اهمیتی که در حوزه رسانه و نحوه انتشار مطالب وجود دارد و با توجه به تخصصی بودن امر، تصمیم گرفتیم با برگزاری این‌گونه، ضمن آشنا کردن فعالان حوزه خبر، مطبوعات و روابط عمومی‌ ها با وظایف ذاتی خود، مردم و مسئولان را در مسیر اطلاع از حقوق متقابل یکدیگر قرار دهیم.

میرزاپور عنوان کرد:حرفه خبرنگاری بسیار حساس، مهم و در بعضی مواقع چالش‌ برانگیز است، بنابراین اصحاب رسانه باید در انعکاس مطالب، رعایت انصاف و دقت‌ لازم را داشته باشند تا ضمن بهبود اوضاع و انعکاس به‌ موقع مطالب، در تحقق جامعه‌ ای پویا و آگاه، نقش مهمی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز