خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در مراسم افتتاح فولاد شادگان:

برخی عادت کرده اند توانمندی‌های کشور را کم جلوه نشان دهند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۰۶۲

معاون اول رئیس جمهور گفت: با توسعه روز افزون فولاد شادگان شاهد عرضه محصولات آن به سراسر جهان خواهیم بود و به مرکز مهم صنعتی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسحاق جهانگیری عصر امروز دوشنبه در آیین گشایش رسمی کارخانه فولاد شادگان افزود: این توانمندی در تحریم‌ ها کسب شد که افتخاری بزرگ و ملی محسوب می‌شود.

جهانگیری یاد آوری کرد: امروز برخی عادت کرده اند توانمندی‌ های کشور را کم جلوه دهند اما نباید در مقابل آنان دل سرد شد.

وی اضافه کرد: کشور توان بالایی دارد و حرکت عظیمی برای توسعه آغاز شده است.

معاون اول رییس جمهوری خوزستان را قلب تپنده ایران معرفی کرد که دژ مستحکم کشور در زمان جنگ بود و امروز مرکز صنعت انرژی کشاورزی و آب ایران است و باید به مسائل آن به صورت جدی پرداخته شود.

به گفته وی، امروز برخی مناطق استان خوزستان از محرومیت بیشتری رنج می برد و ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مناسب نسبت به رفع محدودیت ها در این استان اقدام شود.

معاون اول رییس جمهوری گفت: فناوری آهن اسفنجی تا مدت‌ها در اختیار آمریکا بود اما امروز مهندسان ایرانی به توان طراحی و مهندسی این طرح و تولید بیشتر عمده تجهیزات آن دست یافته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز