خبرگزاری کار ایران

کارگروه توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حائز رتبه برتر کشور شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۹۴

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با کسب امتیاز ١٠٠ در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پرویز عزیزی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: شورای عالی اداری کشور با در نظر گرفتن گزارش عملکرد ٦ ماهه نخست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سال ٩٦، این اداره کل را به عنوان اداره برتر در میان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور معرفی کرد.

عزیزی افزود: تشکیل به موقع دبیرخانه کارگروه‌ های توسعه مدیریت، صدور ابلاغ اعضای کارگروه و گروه‌ های تخصصی زیر مجموعه، تشکیل جلسات و اجرایی کردن مصوباتی افزون بر سقف پیش‌بینی شده و .. فاکتور های مهم در دستیابی به این رتبه بوده‌است.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه گفت: کارگروه‌ های توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیر مجموعه های آن که شامل گروه تخصصی ساختار و فناوری‌ های مدیریتی، گروه تخصصی توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی، گروه تخصصی سرمایه انسانی، گروه تخصصی سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و گروه تخصصی مدیریت عملکرد در نیمه دوم سال ١٣٩٥ تشکیل شدند.

گفتنی است، شورای عالی اداری کشور به منظور طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی‌ نمودن سیاست‌ های کلی نظام اداری و هم چنین فراهم نمودن اجرای تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز ساماندهی کمیته‌ های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری، تشکیل «شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌ های اجرایی و استانی» را در سال ١٣٩٣ تصویب نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز