خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهارمین نشست کارگروه تخصصی مدیریت بحران سوخت در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۵۰

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بحران تامین سوخت و مواد نفتی با حضور اعضا شرکت ملی فرآورده های نفتی منطقه اهواز تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، چهارمین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بحران تامین سوخت و فرآورده های نفتی با حضور اکثر اعضا کارگروه در محل سالن جلسات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز تشکیل شد.

در این نشست، اخگر، سرپرست منطقه اهواز ضمن خیر مقدم به حضار و گرامی داشت یاد و خاطره درگذشتگان زلزله کرمانشاه، به تشریح سوخت رسانی در هنگام بحران پرداخت.

وی گفت: خوشبختانه در بحران ریزگرد های سال گذشته با تدابیر اندیشه شده  هیچ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی خاموش نشد.

اخگر افزود: همه ارگان ها و سازمان های متولی سوخت، از جمله پخش فرآورده های نفتی، گاز و دیگر اعضای کارگروه را به تامل بیشتر فرا خواند و خواستار مانور مشترک شد.

وی ادامه داد: همدلی و هماهنگی بخش مهمی از مدیریت بحران سوخت در مواقع اضطراری است که باعث کمک به هموطنان می شود.

در این جلسه مدیران سازمانها و نهادهای عضو کارگروه به بیان نظرات خود پرداختند.لازم به ذکر است که متولی کارگروه تخصصی مدیریت بحران تامین سوخت و مواد نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز