خبرگزاری کار ایران

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال؛

استقلال خوزستان مغلوب میزبان خود گسترش فولاد شد/ جادوگران سراغ ویسی هم آمدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۹۹

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار دو تیم گسترش فولاد و استقلال خوزستان از ساعت 14:30 امروز چهارشنبه در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز برگزار شد و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با تساوی پیش می‌رفت، گل دقیقه 5+90 مسیح زاهدی به پیروزی  2 بر یک شاگردان فیروز کریمی منجر شد.

گسترش فولاد با این 3 امتیاز، یک پله صعود کرد و بالاتر از سپاهان در جایگاه سیزدهم جدول ایستاد.

گل‌ها: کلودیو جونیور (35) برای استقلال خوزستان و پیمان بابایی (45) و مسیح زاهدی (5+90) برای گسترش فولاد.

عبدالله ویسی بعد از شکست 2 بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: سه امتیاز این بازی اهمیتی زیادی داشت. به همین خاطر دو تیم بازی هجومی انجام دادند. دو تیم پایاپای جلو رفتند و بازی می‌توانست با تساوی به اتمام برسد، اما گسترش فولاد پیروز شد. بازی می‌توانست با تساوی به اتمام برسد، اما متأسفانه ما شکست خوردیم. ما در این بازی بدشانس بودیم و تمرکز نداشتیم. در هر حال به مردم تبریز و تیم گسترش فولاد تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: ما امروز با تمام تمرکز به زمین آمدیم. بازیکنان ما غیرت کردند و تلاش زیادی داشتند. امیدوارم مشکلاتی که به نتیجه هم ربط نداشت، حل شوند و بتوانیم در آینده در شرایط بهتری قرار بگیریم. ما اطمینان داریم که در ادامه با توجه به داشته‌های‌مان در جایگاه خوبی قرار گرفته و جایگاه خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: ما امروز بدشانس بودیم و تمرکز لازم را نداشتیم. مثلاً در برگشت یکی از توپ‌ها دفاع لازم را انجام ندادیم و گل خوردیم. می‌توان گفت که بدشانس بودیم که این ربطی به جوانی و باتجربه بودن نداشت، چراکه تمرکز به جوانی و تجربه ربطی ندارد. به بازیکنانم گفته بودم تا زمانی که داور سوت را نزده و به رختکن نیامده‌اید، بازی تمام نشده است. امروز، روز ما نبود. اینکه بگوییم روی اشتباه فردی گل خوردیم، درست نیست.

ویسی با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، یادآور شد: ما از سال گذشته می‌دانستیم که تعطیلات وجود دارد و هیچ اعتراضی به این مسئله نداشته و نداریم. اگر تعطیلات کمتر شود، بهتر است، اما با توجه به برنامه‌ریزی که وجود دارد، کمتر نخواهد شد. شرایط تیم ما این‌گونه است. باید صبر و تلاش کنیم تا ساختار تیم‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون مسئله جادوگری در فوتبال گفت: من این مسئله را خودم دیدم و به من پیشنهاد هم داده‌اند. آنها سر تمرین ما هم آمده‌اند، ولی آنقدر او را به مسخره گرفتم که دیگر رفت و نیامد!

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا به همکاری‌تان با استقلال خوزستان ادامه خواهید داد؟»، تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم و روی قراردادم پایبند هستم. با تمام توان به‌دنبال انجام وظیفه‌ام هستم و پیگیر حق‌وحقوق بازیکنانم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز