خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان:

روادید برای زائران اربعین در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه صادر نمی شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۰۰

مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان گفت: روادید(ویزا) برای زائران اربعین حسینی در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه به هیچ وجه صادر نخواهد شد و زائران باید در شهرهای خود و از طریق دفاتر و مراکز مجاز سازمان حج و زیارت اقدام به تهیه ویزا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا نجاتی با بیان اینکه عبور زائران اربعین حسینی از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه همچون سال های گذشته تنها با داشتن گذرنامه و روادید امکان پذیر است افزود: با هماهنگی انجام شده ماموران انتظامی و مرزبانی از تردد افراد و زائران بدون مدارک قانونی به شدت جلوگیری می کنند.

وی گفت: بر اساس قانون کشور عراق ، سه سال زندانی در انتظار کسانی است که بدون روادید وارد این کشور می شوند.

مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان بیان کرد: در تردد زائران اربعین حسینی مشکلی نداریم ولی به زائران توصیه می شود عبور از پایانه های مرزی خوزستان را به روزهای آخر منتهی به روز اربعین موکول نکنند تا نظم و انضباط در پایانه ها خدشه دار نشود.

نجاتی گفت: زیرساخت های مهم به خصوص راه ، آب و توقفگاه خودرو در پایانه های چذابه و شلمچه بسیار بهتر از اربعین پارسال است و طبیعی است به همان نسبت مشکلات کمتری در تردد زائران عزیز اربعین حسینی خواهیم داشت.

وی با اشاره به هماهنگی انجام شده در ستاد اربعین استان در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اظهارکرد: حدود 800 موکب (مرکز پذیرایی) در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه با مشارکت های مردمی در حال برپایی است و این خدمت رسانی تا بازگشت کامل زائران ادامه خواهد داشت.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه هفته جاری از زیرساخت های پایانه مرزی چذابه دیدن کرد.

وی با مثبت ارزیابی کردن زیرساخت های پایانه چذابه گفت: در این پایانه امکان پذیرش یک میلیون زائر در ایام اربعین حسینی وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز