خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل پست استان خوزستان صورت گرفت؛

تجلیل از کارکنان نمونه اداره پست شهرستان اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۱۷

مدیرکل پست استان خوزستان در جلسه ای که با کارکنان اداره پست شهرستان اهواز تشکیل داد از تلاش های انجام گرفته در این اداره پست در چند ماهه ی اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهران حموله با اشاره به فعالیت های موثر انجام شده در حوزه بازاریابی در اداره پست اهواز، از بهبود و ایجاد درگاههای الکترونیکی در این مدت در پست اهواز سخن گفت و افزود: با توجه به کاهش درخواست پست نامه در ایران و جهان،باید بتوانیم خدمات جایگزین را که عمده ترین آن خدمات الکترونیکی کالا - امانت است بسط و گسترش دهیم و با گرایش به این سمت آینده شبکه پستی را تضمین کنیم.

وی همچنین گریزی به منشور حقوق شهروندی داشتند و خواستار تشکیل کمیته ای در سطح استان و آموزش های لازم در این زمینه جهت پرسنل شدند.

حموله با تقدیر از تمامی کارکنان پست اهواز، تلاش در جهت بالابردن بهره وری و خلاقیت و همچنین درک نیاز مردم و تلاش در جهت بازاریابی و داشتن نگاه ویژه به اخلاق و مشتری مداری را اموری مهم  دانست و خواستار هدفگذاری و برنامه ریزی جهت رفع تنگناها و ضعف های احتمالی موجود شد.

در ادامه این جلسه یاعلی معاون فنی اداره پست خوزستان در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارکنان پست اهواز بهبود سامانه الکترونیکی را در جهت پیشبرد اهداف شرکت ملی پست مهم برشمرد.

در این جلسه، شکری رئیس اداره پست شهرستان اهواز گزارشی از عملکرد این اداره پست ارائه کرد و پس از آن کارکنان اداره پست اهواز به ارائه نقطه نظرات،پیشنهادات،طرح مشکلات موجود و مطالبات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز